Осінь антибуржуазної революції

Націонал – революційний часопис. Дискурс Ватри – це відгомін руху маршируючих колон, які готуються до рішучого штурму та Великої Пригоди. На горизонті дня сьогоднішнього – Українська Реконкіста, завтра небокрай освітять вогні Європейської Революції, післязавтра ми перевертатимемо Всесвіт.
 
Ватра. Націонал – революційний часопис
 

Осінь антибуржуазної революції

…Похмурого дощового дня восени 1792 року напівроздягнене французьке революційне військо під Вальмі стояло насмерть проти багнетів і гармат найманців глобального інтернаціоналу з бойовим кличем “Хай живе нація!”, і професійна армія герцога Брауншвайгського, найкраща в Європі, захлинулась в крові несамовитих французьких контратак та відступила.

На початку червня 1793 року Максиміліан Робесп’єр писав: “внутрішня небезпека походить від буржуазії – щоби перемогти буржуазію, необхідно об’єднати народ”. Нескладна формула захисту завоювань революції від внутрішнього ворога дозволила у рекордно короткі історичні терміни здобути блискучі перемоги над ворогами зовнішніми. Кінець влади грошових мішків і тріумф аскетів-ідеалістів над логікою буржуазного переродження революції в “державне будівництво” позначили нову революційну парадигму, яка надовго стала модним трендом у Європі.

Буржуазні установчі збори працювали над текстом своєї конституції два роки, соціал-націоналістичному якобінському Конвенту вистачило два тижні для обговорення та затвердження остаточного тексту основного закону. Революція, здійснена цим документом у конституційному праві, стала відлунням революції, яка захлиснула вулиці міст і втопила в народному гніві гламурні палаци. Французька Конституція 1793 року вперше в історії людства проголосила метою суспільства всезагальне щастя, кидаючи виклик невеселим соціально-політичним реаліям та деградованій капіталістичною експлуатацією психологічній природі людини.

Прикрим чином, революційних соціал-націоналістів, які здійснюють революцію, ризикуючи власним життям і добробутом, обставини в першу чергу змушують воювати проти чималої кількості власних громадян, яким, чесно кажучи, і ризикувати особливо нічим не доводиться. Але в боротьбі за всезагальне щастя необхідно не лише вимушено робити нещасними волохатих капіталістів і їх прислужників, а й гартувати якісно новий тип людини і громадянина.

Робесп’єр. Серце революції. “Непідкупний”. Провінційний адвокат з невеликого містечка. Де всі один одного знають і одне одному осточортіли. І де потрібно щодня допомагати звичайним людям боротись проти свавілля свинорилих чиновників. І за це годі сподіватись професійного зросту, щастя в особистому житті чи великих статків, зате проблеми з місцевою “елітою” гарантовано.

Марат. “Друг народу”. Совість революції. Видавець негламурної екстремістської газети. За яку сьогодні його неодмінно посадили б через розпалювання ворожнечі до елітних капіталістів. Як у Франції, так і в Україні. А, можливо, й не встигли б.

Тривожна, як порив вітру, юність революції. Гаряча, як кров на снігу, жага перших перемог. Незламна, як залізобетон, воля до змін. Чисте, як гартована сталь багнета, сумління.

Що поганого в тому, що легітимно обрані представники народу ухвалюють декрет: власність осіб, визнаних ворогами революції, підлягає конфіскації та передачі малозабезпеченим групам населення? Кому гірше від того, що такий декрет негайно виконується?

Революційний терор? Так нібито він і сьогодні не постає єдиним можливим засобом на шляху до порятунку поневоленого народу від окупантів. Диктатура революційного проводу? Наче без неї можна ввічливо попрохати бидло поводитись, як нормальні люди, і змусити паразитів повернути державі і чесним трудівникам усе награбоване.

Дуже шкода, що в Марата не було ядерної бомби. Прикро, що Робесп’єр не мав доступу до інтернету. Інакше  про глобальну і переможну антибуржуазну соціал-національну революцію ми сьогодні не мріяли б,  а читали про неї в підручниках всесвітньої історії.

Втім, усе ще попереду.

Юрій Михальчишин

Версія для друку Версія для друку

Відгуків: 27

  1. Терорист:

    Так гарно оздоблена гільйотина напевно була покликана задовільнити вишукані смаки гламурної буржуазної бидлоеліти… Французи – ще ті жартівники 🙂

  2. Василь:

    В елітарних йолопів від цієї статті нетравлення буде.

  3. Нахтігаль:

    Елітарії — химерні люди. То їм всюди лівацтво ввижається, то неправильні герої, то революції не подобаються. Спробуй тут бути елітним автором статей для елітарної публіки……

  4. Нахтігаль:

    А щодо гільйотинки, то саме такий чудовий аксесуар мені подарували колеги по соціогуманітарній діяльності для обрізування сигар разом із ящичком вищезгаданих. Я, щоправда, не палю, але з біса дотепний подаруночок.

  5. Людовік 16:

    Ну все ясно.
    Маю два питання до автора: у випадку Вашого приходу до влади, скажімо в тому самому Львові, де Ви мали попри поразку великий успіх, що будете з уніатськими священниками робити? Так само, як і якобінці будете їх вбивати, прибивати до воріт собору св. Юра тощо?
    І друге: виходить, що жид Марат, який 30 років прожив у Швейцарії і неповноцінний Робесп”єр тепер катіруються соціал-націоналістами?
    Дякую за відповідь.

  6. Нахтігаль:

    У Вас плюралізм в голові. Якщо Вам “все ясно”, навіщо ставити запитання?

  7. Василь:

    Просто “Людовік 16” хвора людина. До неї не доходить, що в революції брали участь священники. Жак Ру був священником і очолював ліве крило якобінців. А ті, хто не присягнув нації, протиставив себе нації, заслуговують на суворе покарання з точки зору націоналізму. Тим більше якщо це священники.
    Російські колеги “Людовіка 16” стверджують що Бандера жид. Версія про Марата не менш ідіотська, бо доказів немає. Щодо неповноцінності цілком здорового Робеспьєра дивно чути від людини яка є неповноцінною і фізично і психічно. 🙂

  8. Людовік 16:

    Пане Юрію, я мав на увазі, що мені ясно, хто такі насправді якобасти і що вони робили з французами протягом свого перебування при владі. Але не ясно, як Ви – греко-католик можете виступати за антихристів і сатанистів якобінців.
    І все-таки поясніть будь ласка чому маланця Марата Ви прирівняли до соціал-націоналістів?

  9. Василь:

    [ред.]

    Якобінці творили незалежну національну церкву, а він це називає “сатанізмом”. Його спитали докази того, що “Марат жид”, а він у відповідь повторно товкмачить про “маланця Марата”. Пропоную адміністрації забанити цього [ред.].

  10. wpls:

    Людовік 16, скажіть як вірменин, чим вірмени кращі віж маланців? Православієм?

  11. wpls:

    опублікуйте мій комент будь-ласка

  12. Нахтігаль:

    Якщо Ви наполягаєте…прошу дуже. Хоча я би просив товариство утримуватись від випадів проти один одного.

  13. Людовік 16:

    Що за маразм. Який в біса вірменин???????
    Нанотехнології дозволяють вже визначати національність?

  14. Іван:

    Не нанотехнології, а простий аналіз крові.

  15. wpls:

    Людовік 16, в даному випадку це дозволив зробити IP. 😉

  16. Людовік 16:

    Ні, на цьому сайті вести дискусії не можна. Один тебе обматюкає з ніг до голови, інший буде плести якусь ультра-нісенітницю, а інший (автор статті) взагалі ухилятися від відповіді.
    ПМ 2 wpls, визначте за ІР колір моїх очей, зріст і вагу.

  17. wpls:

    Людовік 16, виходить правду тут написали щодо твоїх розумових здібностей. По ІР з’ясували твою особу взагалі, а не тільки твою вірменську національність і 200-кілограмову вагу. :)))

  18. Василь:

    Ні, “Людовік 16” це ви ухиляєтесь від відповіді щодо Марата. Просто повторюєте свою підоромонархічну ахінею.

  19. Василь:

    Ні, “Людовік 16″ це ви ухиляєтесь від відповіді щодо Марата. Просто повторюєте свою підоромонархічну ахінею.

  20. доц. Надя Гуркало:

    [22:12:34] Юля: Держава – це така політична система, яка може працювати тільки у двох режимах: або на користь народові, або проти народу. В історії і сучасній політичній практиці людства ще не було жодного випадку, щоби в інтересах народу діяла не національна держава. Однак і влада, й “опозиція” завжди пропонують українцям щось інше.

    Ми – за українську національну державу. А в національній державі творити закони, керувати суспільством і судити громадян можуть тільки обранці народу – з числа носіїв національної ідеї цього народу. І це право українського народу на національне народовладдя, на формування власної, національної влади і національної керівної еліти має бути узаконене.

    Національна держава – це природне прагнення кожного розвинутого народу, це завершення його політичного самоутвердження, внаслідок якого він стає повноправним і єдиним господарем своєї долі на своїй землі, своєї держави і влади в ній, своєї країни і всіх її ресурсів.

    Національна держава – це політичне утворення корінного народу на його власній території для державного забезпечення своїх інтересів у всіх сферах життя, для гарантованого відродження і розвитку, процвітання і буття нації в часі.

    Національна держава – це політична система, у якій влада (усі її гілки, структури, посадові особи) є носієм національної ідеї і послідовним захисником національних інтересів свого народу – як у самій країні, так і на міжнародній арені.

    Національна держава – це постійний, організований і потужний вплив на владу через всеохопний механізм українського національного народовладдя, який гарантує українцям, що кожна влада буде діяти тільки в українських національних інтересах, – інакше негайно перестане бути владою.

    Національна держава – це держава, соціально-економічна політика якої здійснюється за формулою: “Від створення і зміцнення національної держави – через захист економічних інтересів нації – до заможності кожного громадянина”.

    Національна держава – це держава, де головним і визначальним критерієм оцінки діяльності кожного громадянина є добро нації.

    Національна держава – це держава, у якій не змішуються поняття “права національних меншин” і “претензії колишніх окупантів та колонізаторів” і в якій громадяни інших національностей визнають корінний народ господарем країни, мають не тільки рівні з ними права, але й обов’язки, знають і поважають його мову, закони та історію, мають необхідні умови для свого національного збереження і розвитку, виступають повноважними представниками культури свого народу, а не п’ятою колоною чужих держав і транснаціональних хижаків.

    Національна держава – це та держава, яка діє в ім’я всіх мертвих, живих і ненароджених, в Україні і не в Україні сущих українців та всіх чесних громадян України.

  21. elita natsii:

    Еліта Нації – це тепер ми. Молодь, яка втомилася від мафіозних псевдоеліт. Прийшов час, ми виросли і замінемо цю гнилу чужу нам етнічно погань.

    http://elitanatsii.com

  22. Савка_Андрій:

    Автору Респект та Повага, наскільки гарно вдягнув текст у порівняння))) Юрку, так тримати !!! Гільйотина – оздоблена гуцульською різьбою, в Яремчі та на Верховині стодоли переповнені такими “гуцульськими машинами щістя”, тільки толерасти з українофобами пднімуть голови, то фури ся грузят і на столицю…

  23. Hi!:

    Ахінея..таку революцію ми вже проходили в 1917 році.В результаті одні вбивства, а толку нуль. Україна зараз перебуває у феодальному стані, вільної економіки та класичного капіталізму в нас нема. Україні потрібна якраз буржуазна революція, які пройшли ще в 15-16-17 сторіччях у Голандії, Англії, Німеччині. Треба піднімати середній клас, треба щоб закон був рівним для всіх, треба заохочувати людей процювати з користю для себе і одночасно для країни. Під батагом ніхто не буде довго проацювати, це вже доведено, за ідею..хм..не більше 10 років. Тільки за власну вигоду люди будуть щось робити і від цього нікуди не підеш. Це не розуміло керівництво Радянського Союзу і поплатилось крахом системи.

  24. Богдан:

    Запитання до ” Нахтігаль”: Якщо Ви, шановний, українець, то чому Ваш ник – “Нахтигаль”, а не – “Соловейко”? Де ж Ваша національна гордість?

  25. Серж:

    Бодя, читайте Біблію, там сказано — “По справам їх, взнаєте їх”. Ви ж чіпляєтесь не до суті, а до назви…

  26. Влад:

    правда, що в часи франзузької революції ідеологію якобінців розцінювали як “ліву”?

  27. Etana:

    Саме так, якобінці – ліве крило ВФР. На правому фланзі були любителі елітарних збочень та буржуазні паразити, як і сьогодні.

Залишити відгук




 
Хмарка тем
cтецько ідея нації інша європа бандера бойко геббельс друга світова коновалець липа маланюк мартинець міхновський наші нахтігаль оун ольжич онацький паволіні пеленський розбудова нації розенберг рьом снпу соціал-націоналізм сціборський січові стрільці теліга чин шпенглер штикало штрассер юнгер агітпроп антисистемна партія більшовизм ван ден брук герої журналістика класики консервативна революція культура марат мистецтво націонал-соціалізм націоналізм неофашизм ностальгія першоджерела протестний рух путч революційний націонал-соціалізм революція регіоналізм релігія робесп'єр соціал-націоналіст соціальність соціалізм теорія третій шлях український погляд фашизм футурологія штурмовики історія
Ватра, 1933-2017

Матеріали сайту є вільні для розповсюдження за умови посилання (для мережевих ресурсів - гіперпосилання) на джерело: www.vatra.cc

Електронна скринька редактора: redaktor [з] vatra.cc

Експорт (RSS): дописи та відгуки

Календар
Жовтень 2017
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
« Бер    
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031